Handelsbetingelser
Virksomhedsoplysninger
Kandis Fanklub, Åbakkevej 6, 7700 Thisted. Administration af Kandis Fanklub varetages af MusikEvent ApS, Åbakkevej 6, 7700 Thisted, CVR 20252146.
Kandis Fanklub kontaktes på [email protected] eller pr. tlf. 9619 5409 (telefonen er åben tirsdag og onsdag mellem kl. 13.00-15.00 undtagen helligdage og ferie).
Priser og betaling
Priserne er oplyst i danske kr. inkl. moms. Der opkræves kr. 60,00 (indland) og kr. 70,00 (udland) for fragt og ekspedition på bestilling uanset købets størrelse, undtagen Kandis Vin som kun sælges af 2 flasker inkl. fragt. Når bestillingen afsendes via web-shoppen kan der vælges betaling via betalingskort, mobilepay eller fremsendelse af indbetalingskort. Ved fremsendelse af indbetalingskort vil der i løbet af 1-5 hverdage afsendes indbetalingskort enten via post eller mail (der tages forbehold for restordrer og udgåede varer). Betaling kan ske via bank eller giro. Ved alle betalingsformer er det kundens ansvar at oplyse ordrenr. Der pakkes 1 til 2 dage i ugen og varerne pakkes og sendes først, når betalingen er registreret på Fanklubbens konto.
I tilfælde af udgåede varer, vil fanklubben kontakte kunden for aftale vedr. tilgodehavende, som enten kan aftales tilbageført på kundens konto eller konverteres til en anden vare med tilsvarende værdi.
Levering
Kandis Fanklub benytter PostNord til samtlige forsendelser. Alle forsendelser (indenfor EU) sendes som pakker med omdeling og Track and Trace nr. Vi henholder os til PostNord’s oplysning om, at pakker leveres fra dag til dag. Forsendelser udenfor EU sendes som alm. post med PostNord. Varer der ikke er leveret eller afhentet kommer først retur til Kandis Fanklub en måned efter afsendelse og der vil derfor tidligst her blive taget stilling til om varen skal gensendes eller beløbet skal refunderes.
Fortrydelsesret
Kandis Fanklub tilbyder 14 dages fuld returret gældende fra den dag varen er modtaget, dvs. Kandis Fanklub skal have besked senest 14 dage efter modtagelse af varen. Kunden har pligt til at sørge for at varen er i samme stand som ved modtagelse. Evt. emballage og produktskilte mv. skal vedlægges. Kandis Fanklub dækker ikke omkostninger forbundet med returneringen – kunden skal derfor selv betale porto og andre udgifter forbundet hermed.
Kandis Fanklub tilbagefører købsværdi på den returnerede vare inkl. fragt og ekspedition, hvis hele købet returneres ellers tilbageføres kun varens købsværdi. Beløbet tilbageføres, når varen er modtaget. Det er vigtigt at vedlægge en seddel med et par ord om hvorfor varen returneres + ordrenr., navn, adresse, reg. nr. og kontonr. og gerne tlf. nr.
Reklamation
Eventuelle fejl eller mangler ved varer købt gennem Kandis Fanklub skal meddeles til os hurtigst muligt. Det er kundens pligt at angive og vise, hvordan fejl eller mangel gør sig gældende. Varen skal returneres, så Kandis Fanklub selv har mulighed for at besigtige varen og evt. gøre sit krav gældende hos leverandøren. Det er vigtigt at vedlægge en seddel med et par ord om hvorfor varen returneres + ordrenr., navn, adresse, tlf. nr. Omkostninger forbundet med returnering af varen afholdes i første omgang af kunden selv.
I henhold til reklamationsretten kan kunden som udgangspunkt klage over fejl i op til 2 år efter modtagelse af varen. For varer med forventeligt begrænset levetid/holdbarhed er klagemuligheden afgrænset hertil. Kunden og Kandis Fanklub aftaler i fællesskab om varen skal byttes eller beløbet skal returneres til kundens konto.
Databehandling
Kundedata oplyst i forbindelse med bestilling i Kandis Fanklub’s web-shop opbevares i op til 5 år i henhold til bogføringsloven.
Følg Kandis på de sociale medier